Roskilde nästa..

Imorgon börjar jag & Amanda den långa resan mot Roskilde.. Har precis packat ner de få saker som jag ska ha med mig i en plastkasse! Dagen till ära har jag suttit och pluggat in lite låttexter så jag ska kunna sjunga med på konserterna. På själva festivalen blir det ett kärt återseende för oss, MCR, fast utan Mickey denna gång=( . Längtar så jag håller på att avlida! Vi har även förberätt oss psykiskt på att inte duscha på 4 dagar (äckligt!) fast man vet ju inte om man kanske har tur, men man vill ju helst inte köa i 3h för att få duscha i kall vatten!     


                  image47


Till Josefina: Hoppas du har jätteroligt på Vässarö, gjöm bara inte att ringa så fort du kommer hem! Ses..

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0