La Vie En Rose.!

                                                                  image46

Idag var jag & Amanda en sväng på stan.Vi hade båda på oss klackeskor och efter ett tag både blödde och bulltade våra stackars fötter. Inte nog med det, när vi äntligen kom fram till bion visade det sig att vi inte bara var 30min tidiga utan 1h&30min.Inte roligt! Så vi gick till McDonals och åt McFluryn med cornetto-smak.Väl tillbaks på bion råkade vi gå in i fel salong, med till slut sjönk vi ner i RÄTT stolar och pustade ut!! Filmen var superbra, men jag blev lite förvirrad i slutet... 
                   /Sofia    

Kommentarer
Postat av: joxsssan

saknar Frejson

2007-06-22 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0